24 Temmuz 2011 Pazar

"+DEn" hiç gitmediğim yer "+E" geri geldim.

Ben yine buradayım. Kilometrelerce uzakta, uzunca bir zamandır olmadığım, bir türlü de kendisin+DEn gidemediğim aslında, serin bir yerdeyim.

ben yine buradayım şarkısı: depeche mode - in your room. kilometrelerce uzaktayım şarkısı: the proclaimers - I'm gonna be

zaman hiç geçmiyor'dan çok korkuyorum. evet, zaman geçiyor da başka şeyler geçmiyor. ben hep olduğum yerde hep olduğum yere bakıyorum kafamın içinde ve şimdi karşımda pek bir gerçek duruyor. sigara içtiğim için utanıyorum çok. bardaklar bitecek de kahvemi hiç istemediğim o kupadan içeceğim diye kaygılanıyorum. eskiden olsa'dan farklı olan kupanın anlamı. üstünde kara var.

hem kaçıyorum. dün de dışarı çıktık. hem de heyecanlıyım ki. böyle kaçmalı, kovalamalı bir süreç yaşıyorum. yorulduk. uykumuz da geliyor. güzel uyuyoruz, serin serin. belim ağrıyor ama, sığamadığımdan, yamuk kıvrıldığımdan.

her şey güzelken her şeyin aynı olmasından korkmak saçma ama. güzel yani, aynı olsun varsın. hala aşkı memnu izlesem ne olacak, olsun varsın.

kitap okudum. çok sevdim. kitap okuyacağım çok seveceğim. burada kitap okumayı da seviyorum.

ben yine buradayım.yine gidemeyeceğim.

Hiç yorum yok: