2 Ağustos 2011 Salı

İki Parça

-1-



parabola

zar zor anımsıyoruz, bu değerli ândan önce kimin ya da neyin geldiğini,
hemen şimdi burada olmayı seçiyoruz.
dur bekle, bu kutsal gerçeğin, bu kutsal yaşamın içinde kal... burada olmayı seçiyorum...
bu bedende. beni saran bu bedenin içinde.
burada, yalnız olmadığımı hatırlatan ol
bu bedende, beni saran bu bedenin içinde, sonsuz hissettiğim tüm bu acılar bir yanılsama.

yaşıyorum

bu kutsal gerçeklikte, bu kutsal yaşamın içinde. burada olmayı seçiyorum...
bu bedende. beni saran bu bedenin içinde, sonsuz hissettiğim tüm bu acılar bir yanılsama.
yaşıyor olmanın getirdiği anlamın yanılsaması

girdap, her yeni yaşantının çevresini
bu tanıdık meselle dokuyor döndürerek.
bunun kutsal bir ödül olduğunun farkına var
yaşıyor ve nefes alıyor oluşunu kutla

beni saran bu beden bana ölümlü olduğumu hatırlatıyor.
bu âna sarıl. hatırla. sonsuz olan biziz.
bütün bu acılar bir yanılsama.

(negatif, 02.05.2009 01:49)


------------------------------------------------------------------------------------

-2-


Hiç yorum yok: