10 Nisan 2011 Pazar

Kendimize sınırlar çizmeliyiz ki çarpınca durabilelim. Fazla yayılmak iyi değildir.

Hayatı hep siyah-beyaz görmek isterdim. Şimdi vazgeçiyorum.



 
            Işıklardan korkmak? kim neyi kazandı?
            Bizden geçti sizden ne haber?


                                                                               
                                   

Böyle ıssız, sessiz sakin, yalnız otururken
bazı şarkılar dinlerdim de hiçbir şey anlatmazlardı;
bir şey ifade etmeden sadece ses çıkarırlardı.
Şimdi farklı. Seslerin bellekleri var. İnsan unutur ama sesler unutmaz.



Hisler de öyle.

***

Günler geçse bile umursamak istemiyorum artık. Sıkıldım.




....

4 yorum:

white rabbit in the forest dedi ki...

ben de geçen günleri umursamıyorum. sıkıldık...

negatif dedi ki...

günlerin geçmesine fazla takıldık sanırım. bunu da aklımızdan çıkarsak iyi olacak.

white rabbit in the forest dedi ki...

kısa zamanda çıkacak aklımızdan, öyle umuyorum. yok hala çıkmamışsa durum pek parlak değil demektir.

negatif dedi ki...

başka türlüsü mümkün değil ama her şeyin olumsuz tarafını da düşünüyorsun ya ne yapacağımı bilemiyorum bazen.

durum kimse için, hiçbir zaman parlak değildir.

ama birileri güneşi çağırmış. o da vazgeçemiyor, geliyor hep. kimin çağırdığını bilmeden...