17 Nisan 2011 Pazar

akış

Hep birlikte üşüşün başıma kuşlar kafamın içinde uçuşun boca edin bütün pisliğinizi üzerime hepinize anlatmak istiyorum her şeyi eksiksiz olduğu gibi kendime doğru yontulmuş aklıma geldikleri gibi söyleyeceğim size bitkinliğim gökyüzüne yol olacak izinizden gideceğim bilmediğim diyarlara dinleyecekseniz beni neden uçmayı öğrenemediğimi de söyleyeceğim yürümesini öğrenemediğim gibi düşlerden düşüp yıldızlara dokunamadığımı da beceremediğimi sakin olamıyorum her şey iyi her şey güzel ama nedenler bilmediğim nedenler benden çok şey götürdü bir de siz varsınız siz olmasanız kendimi bu kadar kandırmayacaktım belki bazı şeylerin olanaklı olduğunu sizden öğrendim kanatlarınızdan tutsam taşıyabilirdiniz beni buna inanmıştım ben sizi her gördüğümde çok şey düşündüm onların da kanatlarından tutsam götürürlerdi beni uzaklara beklerim ben yağmurlar yağarken önümde sular birikir gelin yıkanın kuruyunca uçun gidin başımdan gidin görmeyeyim inanmayayım bir daha kandırmayın beni yalnız kalayım da alışayım ne yaparsanız yapın ben yine buradayım. yorgun argın bekliyorum.

yalan söylüyorum.

hiç sevmemişim kendimi.






2 yorum:

white rabbit in the forest dedi ki...

o son dediğini sevmedim.

negatif dedi ki...

hoş değil tabii.