26 Mayıs 2011 Perşembe

- Merhaba
- Merhaba, sen beni tanıyor musun?
- Hmm, biraz düşünmem lazım. Tanıyamadım. Kimsin bakalım sen?
- Ben Sima. Seni tanıyorum ben. O yüzden merhaba dedim.
- Şimdi ben de seni tanıyorum Sima, tanıştığımıza memnun oldum.
- Ben de.

Bugün çok güzel bir kızla tanıştım. İnsanı bütün sıkıntılarından bir anda kurtaracak kadar güzel gülümsüyordu.

------

 
  • taşı yedim, mideme oturdu. bir yüzyıl beklerim gitmesi için. 
  • neye karşıysam ona karıştım ben, içimizdeki ilkelliği (dostluğu) korumalıyız belki... şiir orda biliyorum- taşlarda... sürekli şiir yazarak şiiri yoketmek istiyor olabilir miyim, yaşayarak yaşamı tüketmek gibi.. 
  • şiir kendini süzer, arındırır yokluktan. çağın en büyük sorunu hız. 
  • herşeye rağmen taşlar orda duruyor- öylece     
  • taşlar orada durur ama artık eskisi gibi taş değildir onlar, değişmiştir. bakışımız durmuyor. büyük bir sorumluluk altına girdik yazan ve okuyan olarak. 
  • köy kahvelerinde taş olmuş adamları seviyorum... 
  • sigaraları hiç bitmez onların, ben de seviyorum.





02:46 şarkısı

6 yorum:

negatif dedi ki...

sen yazarken bir şeyleri düşünüyorsun da okuyanlar senin düşündüğünün onda biri kadar düşünmüyorlar, okuyup geçiyorlar demek ki, yazdıkların hiçbir şey anlatmıyor bu yüzden.

- Ben Sima. Seni tanıyorum ben. O yüzden merhaba dedim.
diyen biri hakkında düşünmekten bahsediyorum.
en fazla 7 yaşındadır çünkü beni tanıdığı için merhaba demiştir, başka bir şey için değil. muhtemelen tanımadığın insanlarla konuşmaması telkin edilmiştir ona, hepimize yapıldığı gibi.

çok ciddiyim, çağın en büyük sorunu hız.

yine de bir duygu uyandırabildiğim için kendimi şanslı hissediyorum. bu da bir değerdir.

saygılarımla.

negatif dedi ki...

"I think a writer is not an ideal husband."

ROY BLOUNT, JR.

white rabbit in the forest dedi ki...

istediğimi düşünürüm.
ben istersem, bir yazar parçasından ideal bir koca yaratabilirim; ama önce istemem gerek :D

negatif dedi ki...

:)bayılıyorum sana.

white rabbit in the forest dedi ki...

normal :p

negatif dedi ki...

ne özgüven ama ya :)