25 Temmuz 2013 Perşembe

maĞdem gemileri yakıyoruz...

eh, sabah sabah teoman'a bağlamasam olmaz mıydı? üstadın dediklerini hatırladım: baĞzen ne yaparsan yap, olmuyor baĞzen.

o söylenenler aklıma geldikçe; kaçmak için çırpınıp durduğum, baĞzılarınca içinden çıkılmak istenmeyen durumlar için neler yaptığımı da düşünüyorum. kimseyi ilgilendirmez sabahlara kadar neler yaptığım. en sonunda hepsinden kurtuldum, beklediğimden çok daha fazlasını buldum. bunu hak ettiğime dair en ufak bir kuşku duymadım hala da duymuyorum. tartışmam bile.

şimdi anlaşılmıyorsa sonra anlaşılır. belki iş işten geçmiş olur, yine de bir yere varılır.

ayarı kaçırmamak lazım(dı).

kafamızı kıçımıza sokmadan önce tekrar düşünmeliyiz: bir daha oradan çıkaramayabiliriz.
ergenlik bunalımlarına girip yakıp yıkmadan önce iyice bir düşünmeliyiz: keskin sirke küpüne zarar.

- Haşlama yemeklerde eğleşme.
Emdiğin kendi tenindir. Tükür at acını!



Foo Fighters - I Should Have Known




1 yorum:

negatif dedi ki...

1. maĞvi yazılan kısım Celal Fedai'ye aittir.

2. Kıç dediğim için kimseden özür dilemiyorum.