1 Eylül 2011 Perşembe

bir eylül gecesi (şiirli, müzikli yazı yazdım)

Bütün şairlerin Eylül ayı kutlu olsun. Yaşasın sonbahar imgesi, yaşasın dökülen yapraklar; ağaçlar,kuşlar, yağmurlar, dizleri yaralı çocuklar çok yaşasın. Sonbahar güzellikler getirsin, mutluluklar getirsin.

kendi bestelediğim bir şiirimden birkaç dize paylaşmak istiyorum sizlerle:
"kimse görmeden
ufuktan bir uzaylı geçiyor
geçinip gidiyoruz işte
bir de hakkı var
yanımda
o da selam söylüyor."


Bu da sonbahar şarkısı:


               Lake Of Tears - Forever Autumn

"but the night becomes you
and the secrets of the rain, they will stay the same
and the time will come soon
with the secrets of the rain and the storm again

coming closer every day forever autumn"

6 yorum:

Breña. dedi ki...

Eylül hiç gitmese. Herkes gitse ama eylül gitmese. Bitmese.

negatif dedi ki...

ne iyi olurdu gitmese. ama dönüp dolaşıp yine gelecek. herkes gelmez, ama eylül gelir.

PurpleLizard dedi ki...

ben gördüm la o uzaylıyı :p

negatif dedi ki...

benim gördüğüm kocamandı ama :) senin uzaylını herkes görmüş, benimkini sadece ben gördüm. herkesin gördüğü uzaylı 'saylanmaz'. sen yine hile yapıyorsun. fotoşokçusun sen, yanılsamacısın.

çok güldüm, gel arada :)

Julia dedi ki...

http://fizy.com/#s/17msew

cem adrian'ın sonbahar'ı da tam eylül şarkısı bence.

negatif dedi ki...

çok güzelmiş. eylüle yakışıyor bence de.