13 Mart 2012 Salı

Oldukça Önemli Bir Sanatsal Faaliyet İçindeyim

Başlık yeterince açık. Bu günlerde sanatsal faaliyetlere ağırlık verdim.

Benim gibi yetenekli ve yaratıcı bir şairin sadece şiir yazarak kendisini heba etmesine gönlüm razı olmadı. Diğer sanat dallarına da el atmaya karar verdim. Madem bu kadar iyi bir şairim, madem sanatçı bir ruha sahibim neden farklı disiplinlerde kendimi göstermeyeyim değil mi? Vatana millete faydalı, idealist bir birey olarak üzerime düşen sorumluluğu yerine getiriyorum. Bu vesile ile resim sanatındaki çalışmalarımdan birini huzurlarınıza sunuyorum. Saygılarımla.

           negatif © 2012

6 yorum:

bilge dedi ki...

:)

çok güzel olmuş bu :)


(bu aralar pek görünemiyorum ama her şeyi okuyorum aslında)

negatif dedi ki...

teşekkür ederim bilge, beğenmene sevindim :)

buralarda olduğunu görüyorum ben. teknoloji çok ilerledi :)

... dedi ki...

Tabi zaten birini iyi yapınca hepsini yapıyosun. Çok iyi düşünmüşün:)

En çok suratındaki ifadeyi sevdim

negatif dedi ki...

tabii ya. hangi işe elimi atsam başarılı oluyorum. yakında şarkılarla da karşınızda olacağım.

:)

sayenizde bugünlere kadar geldim. sağolun, var olun.

negatif dedi ki...

(uydurdukları yalanlara inanıp da kendilerini nimetten sayan insanları anlamama çok az kalmıştı fakat tüm çabalarıma rağmen inanamadım kendime. böylece bir deneyin de sonuna geldim. nasıl anlayacağız bu insanları? ya da onları anlamalı mıyız? ya da onlar nasıl inanıyorlar kendilerine?)

ben yine düşünme mesaisine başladım. hemen sarsılıp kendimi düşünmekten alıkoyuyorum.

(yine de biraz çalışırsam olur bence.) :)

alter ego dedi ki...

ilginç bir deneymiş. ama bu deneyin pek bir işe yaramayacağı baştan belliymiş. anlaman pek mümkün görünmedi bana.

"onları anlamalı mıyız?" demişsin; bence anlamamız gereksiz. akabinde sorduğun soru aslında takılınan; "nasıl inanıyorlar kendilerine? bu kısmı ile ilgili olmaya ben gereksinim duyuyorum şahsen. bunu bilsem çok farklı şekilde kendimde uygulayabileceğim çünkü.